יום רביעי, 9 ביוני 2010

תאכלו מיתוג. זה בריא

סקס סמים וטופו. הטור שלי ב"ישראל היום".

הבהרה: הדברים הנכתבים כאן אינם מקצועיים ואינם מחליפים את דעתו של רופא או תזונאי או פסיכולוג, או אדם שפוי בשום אופן והינם באחריות הקורא בלבד.


לאחרונה נתקלתי במודעות פרסומת של מקדונלד'ס המשוות בין המבורגר עסיסי לערימת פריכיות דלוחות.
סליחה, פריכיות דלוחות עם גבינה. אחרי הכל, כדאי שזה יראה אמין.

בוא נגיד ככה, העדפתי לקרוע את חצי המודעה עם תמונת ההמבורגר ולאכול אותה מאשר פריכיות בחיים האמיתיים, אך עם זאת, גם היה לי ברור שגזיר העיתון הזה יהיה יותר בריא מאשר ההמבורגר עצמו.
מה לעשות, ככה אני. סקפטית. מראים לי המבורגר מול פריכיות והקשר היחידי שאני מסיקה מההשוואה הזאת היא השורש פ.ר.כ.
מהמילה מופרך.

וזה מעביר אותי לנושא שלנו היום. מיתוג.
אני חושבת שכולנו היינו הרבה יותר בריאים אם רק היינו יכולים לאכול את הפרסומות ולא את המוצרים המככבים בהן.
הרי כמעט ואין אף חברה המייצרת מזון ומכבדת עצמה, שלא התאימה עצמה לטרנד ה- "אם אתה לא בריא אתה לא קיים ובטח שלא מגניב". קחו לדוגמא את המים המינרלים.

הידעתם שמי הברז שלכם עשויים להיות בריאים יותר ממים מינרלים?
אז כמובן שכמו בכל דבר, הכל תלוי. תלוי איפה אתם גרים, בן כמה הברז שלכם וכמה אתם מחושלים. אבל המצב זהה גם לגבי מים מינרלים ומים מסוננים.
הידעתם שמים מינרלים עלולים להכיל יותר חיידקים מאשר במי ברז משום שאלה מים עומדים? לפעמים בשמש, מחוץ לסופרמרקט שבו אתם קונים. ולא, זה לא בריא.
עם זאת, למים המינרלים יש יחסי ציבור נפלאים ומשרד פרסום דורסני, שלא כמו למי הברז.

חברות שונות של מים מינרלים מציעות לכם בקבוקי מים עם ליטופים רכים של תפוח מסוקס, הנגמעים בחושניות על ידי ספורטאית בריאה וחטובה מאין כמוה המקפצת בחינניות בין כל הויטמינים שהוספו למים: בי-5 ,בי-6, בי-12 וקי-בי-נימט.

אז אתם קונים את הבקבוק בתחילת מסלול הריצה שלכם ומגלים באותיות הקטנות, שהמרכיב העיקרי הוא סוכר פירות. לפיכך, אם יצאתם לרוץ כדי להשיל מעליכם את נזקי החורף, ייתכן שתעדיפו מים רגילים על פני מים מסוכרים.

אותו סיפור בדיוק עם חטיפי הבריאות והאנרגיה למיניהם. מבטיחים לנו סיבים תזונתיים, דגנים מלאים, ללא סוכרים או חומרים משמרים, רק חומרים טבעיים, גבעות והרים.
מה שנשאר בסוף זה חטיף שאכן מכניס לנו לגוף נטו אנרגיה, והמון.
וכשאני אומרת אנרגיה, אני מתכוונת לקלוריות.


טיפ טיפה- טיפ ספורט יומי לעצלנים:
המנע/י מנסיעה על הכסא המשרדי בכדי להגיע ממקום למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה